بیشتر حجاج خوزستانی واکسن مننژیت دریافت کرده‌اند  

معاون بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر خوزستان با بیان اینکه این جمعیت متولی ارائه واکسن مننژیت به حجاج است، گفت: بیشتر زائران خوزستانی این واکسن را دریافت کرده اند.

محمد صادق آل محمد با بیان اینکه فرآیند تزریق این واکسن ویژه زائران ساکن در ۲ شهرستان استان باقی مانده است، گفت: از تمامی زائران خانه خدا تقاضا می‌شود تا با هدف مراقبت از سلامت خود، واکسن مننژیت را دریافت کنند.

 او  با تاکید بر اینکه امسال میانگین سنی حجاج بالا است، ادامه‌داد: با توجه به همزمانی اعزام حجاج امسال در فصل گرما، رعایت اصول بهداشتی و مراقبت‌های پزشکی بیش از پیش ضروری است.

آل محمد گفت: مرکز واکسیناسیون جمعیت هلال احمر اهواز آماده انجام تزریق واکسن مننژیت به حجاج است.

به گفته او،  حجاج ساکن در دیگر شهرستان‌ها نیز می‌توانند با مراجعه به مراکز جمعیت هلال احمر، نسبت به دریافت این واکسن اقدام کنند.

معاون بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر خوزستان ادامه داد: به اندازه کافی و مورد نیاز واکسن مننژیت برای استان خوزستان تامین شده است.

امسال چهارهزار زائر سرزمین وحی از خوزستان در ۲۸ کاروان زیارتی مجاز سازمان حج و زیارت ساماندهی شده و طبق برنامه به تدریج از اوایل خرداد ماه امسال به مدینه منوره عزیمت خواهند کرد.

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.